Ürün Yorumları

lacivert diye almıştım ama antrasit çıktı ama kalitesi iyi gibi duruyor yıkanınca ne olur bilemem
B****** *******
07.01.2026 | 14:53
Yorum
4/5
urun guzel kaliteli yumusacik. benim boyum 190 kilom 95 xl aldim oldu fakat rahat kesim isteyenler kesinlikle bir beden büyük almalarını tavsiye ederim
O****** *******
07.01.2026 | 14:53
Yorum
5/5
Güzel paketme hızlı kargo
Y****** *******
07.01.2026 | 14:53
Yorum
5/5
dokusu çok güzel
Ö****** *******
07.01.2026 | 14:52
Yorum
5/5
kumaşı çok güzel
J****** *******
07.01.2026 | 14:52
Yorum
5/5
yumuşacık harika
H****** *******
07.01.2026 | 14:52
Yorum
5/5
Tatlı ben beğeendim
Z****** *******
07.01.2026 | 14:52
Yorum
5/5
alt pijama bi tık daha geniş olabilirdi ama gayet güzel yumusacik
J****** *******
07.01.2026 | 14:52
Yorum
4/5
çok beğendim ama bel kısımdaki lastik gevşek ve düşük beli
İ****** *******
07.01.2026 | 14:52
Yorum
5/5
geldı cabuk geldı ama gıymedım ceyıze aldım
D****** *******
07.01.2026 | 14:52
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.