Bu mağazadan aldığım tüm ürünler çok güzel, hediye puana dahil olmadığı için puan kırmıyorum ama beş tane pijama almama rağmen içinden patik çıkmadı :(
99 tl iken aldım ilk açtığınızda pamukları dökülüyor ama yıkamadan sonra kesildi direk sıcacık tutuyor bundan emin olun bir tane daha alacaktım ama fiyatı 2 katına çıkmış
yumuşacık puf puf çok beğendim rengide harika yanlız doğalgazlı evlerde çok sıcak oluyor ben genelde memlekete gidince kullanırım sanırım birde yorumlara bakarak bir beden büyük almıştım iyikide öyle yapmışım kalıbı dar kalıp normalde giydiğiniz bedenden bir beden büyük alın