Ürün Yorumları

Bir beden buyuk alinmali. Sucak ve baaya pufidik
D****** *******
18.07.2024 | 00:00
Yorum
5/5
yumuşacık dokulu tam bedeninizi alabilirsiniz.
L****** *******
18.07.2024 | 00:00
Yorum
5/5
kumaş kalitesi çok hoş teşekkürler
E****** *******
18.07.2024 | 00:00
Yorum
5/5
İndirimli fiyata almıştım. Boy 1.70 kilo 50 M beden aldım daha rahat olması için ve iyi ki de öyle yapmışım. Yumuşacııııkkkkkkkk bir takım. Rengi modeli her şeyi çok güzel. Paketi ilk açtığınızda tüyleri biraz dökülüyor ben direkt yıkadım. Sonrasında tüy dökülmesi olmadı. Veeeee sıcacık tutuyor. İndirimlerde alınabilecek bir ürün
N****** *******
18.07.2024 | 00:00
Yorum
4/5
yumusacik ve sicacik tutuyo
J****** *******
18.07.2024 | 00:00
Yorum
5/5
Çok güzel aşırı sıcak tutuyor
İ****** *******
18.07.2024 | 00:00
Yorum
5/5
Yumuş yumuş çok tatlı bir beden büyük alınabilir
Z****** *******
17.07.2024 | 23:59
Yorum
5/5
5 yıldız vermemin nedeni rengi dokusu cok güzel 1 beden büyük alınmalı normalde L Beden giymemem ragmen XL aldım tam oldu boy 1.72 kilo 67
G****** *******
17.07.2024 | 23:59
Yorum
5/5
Bayıldım cok hafif çok yumuşak ve aşırı sıcak tutuyor. Dar olur diye bir beden büyük almıştım ama zaten esnek bir kumasi varmış yine de daha rahat olduğu için değiştirmeyecegim. Rengi ve üzerimde duruşu da fotoğraflarla aynı
U****** *******
17.07.2024 | 23:59
Yorum
5/5
tavsiye ediyirum güzeldi
İ****** *******
17.07.2024 | 23:59
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.