İndirimli fiyata almıştım. Boy 1.70 kilo 50 M beden aldım daha rahat olması için ve iyi ki de öyle yapmışım. Yumuşacııııkkkkkkkk bir takım. Rengi modeli her şeyi çok güzel. Paketi ilk açtığınızda tüyleri biraz dökülüyor ben direkt yıkadım. Sonrasında tüy dökülmesi olmadı. Veeeee sıcacık tutuyor. İndirimlerde alınabilecek bir ürün
Bayıldım cok hafif çok yumuşak ve aşırı sıcak tutuyor. Dar olur diye bir beden büyük almıştım ama zaten esnek bir kumasi varmış yine de daha rahat olduğu için değiştirmeyecegim. Rengi ve üzerimde duruşu da fotoğraflarla aynı