Ürün Yorumları

tesekkurler
Ş****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
4/5
daha iyi olabilirdi bence patikleri kullanilamaz
E****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
3/5
Tam kışlık dokusu çok iyi alın aldırın
E****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
kış aylarinda giyilebilecek en güzel ürün diyebilirim . gönül rahatlığıyla alıp giyebilirsiniz
K****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
yumuşacık çok güzel çok sevimlii????
Ş****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
bayildim yumuşacık çok guzwl sıcak tutuyor
D****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
Çok sıcak tutuyor ,yumuşacık bir ürün bir beden büyük alabilirsiniz
O****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
çok güzel çok beğendik
L****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
63 kiloyum l beden tercih ettim mükemmel oldu. Yumuşacık gönül rahatlığıyla alınılabilir.
Ü****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
indirimde aldım çok iyi
U****** *******
17.07.2024 | 23:57
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.