Ürün Yorumları

Arkadaşlar ürün güzel falat kalıbı dar 57 kiloyum biraz basen var L aldm tam oldu ama Xl alsam daha salaş olurmuş
P****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
Göründüğü gibi gayet güzel 62 kiloyum L aldım çok iyi oldu. Rahat olsun derseniz benim gibi bir beden büyük alabilirsiniz.
M****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
Cok tatlis bedeninizi alin
F****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
ürün çok güzel kumaşıda geyet iyi yazın rahatlı gilebilir çok beğendim
Ş****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
hafif iç gosterıyor ama cok önemli değil. kalıpları bıraz dar gibi 60 kg l beden aldım iyi durdu bu 3. pıjamam buradan çok begenıyorum
Ü****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
Kumaşı çok ince değil ama tam göründüğü gibi ben çok beğendim
J****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
normalde m giyerim ama L aldım bol olsun diye Bi tık bol oldu daha iyi 1.70boyum 67kg
K****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
Tiril tiril ama ,kumaş kalitesi maalesef güzel değil, 1,2 yıkama sonrası renginde solma olacağını düşünüyorum. O sebepten ötürü 30 derece de yıkanmalı oda max olarak. Resimdeki ile görüntüsü ise aynı. Kaliteden 1 yıldız kırdım.
Ö****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
4/5
çok güzel gerçekten ve rahat
A****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
76 kg 167 cm xl aldim dar geldi, ama kumasi dokusu cok guzel tavsiye ederim yikaninca cekme yaparmi bilmiyorum
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.