Çok kaliteli ve güzel ama yorumlara bakarak bedenimi aldım üstüme yapıştı iade mecburen bi büyük beden alıcam bu arada L giyiyorum yorumlar yanıltıcı oluyo maalesef üstünüze otursun istemiyosanız bir beden büyük alın
fotoğraftakitle aynı fiyata göre kalitesi iyi hızlı da geldi 1.68 boy 67 kilo xl aldım rahat olmasını seviyorum diye sizde öyle yapabilirsiniz gayet başarılı