Ürün Yorumları

biraz ince ama goruntusu cok guzel dokusuda guzel yorumlara bakip m giyiyodum l aldim tam oldu
G****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
kumaşı çok hafif sert gibi ama gayet de rahat çok beğendim
M****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
kumaşı o kadar da kaliteli değil ve aşırı ince tamam pijama dediğin biraz ince olur ama resmen iç gösteriyor iade etmicem yatarken giyiliyor sonuçta ama dikkate alın yinede.
U****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
3/5
m beden giyiniyorum L beden aldim daha iyi durdu.pijamada dar sevmeyenler bir beden büyük almalı bence.rengi resimdeki gibi, kumaşı da yumuşacık.yikandi solma vs olmadi
K****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
begendim guzel
P****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
Tiril tiril ince bir kumaşı var ,tek sıkıntısı direk içerisini göstermesi ,ben beğendim. 160 68 kilo L tam oldu :)
K****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
gayet güzel bi ürün ama fiyat olarak 50.00 TL den fazla verilmemeli
R****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
5/5
ürün güzel ama alt üst beden dengesizliği var. altı L iken sanki üst S
Y****** *******
17.07.2024 | 23:25
Yorum
3/5
iç gösteriyor çok kaliteli bir kumaşı da yok :(
Z****** *******
17.07.2024 | 23:24
Yorum
3/5
ben baya oversize sevdigim için L beden aldım m giyiyorum normalde keşke xl alsaydım üstü biraz dar gibi geldi gözüme ama onun dışında güzel bi pijama ❤️‍????
N****** *******
17.07.2024 | 23:24
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.