kumaşı o kadar da kaliteli değil ve aşırı ince tamam pijama dediğin biraz ince olur ama resmen iç gösteriyor iade etmicem yatarken giyiliyor sonuçta ama dikkate alın yinede.
m beden giyiniyorum L beden aldim daha iyi durdu.pijamada dar sevmeyenler bir beden büyük almalı bence.rengi resimdeki gibi, kumaşı da yumuşacık.yikandi solma vs olmadi
ben baya oversize sevdigim için L beden aldım m giyiyorum normalde keşke xl alsaydım üstü biraz dar gibi geldi gözüme ama onun dışında güzel bi pijama ❤️????