Ürün Yorumları

iki oğluma da aldım çok beğendiler. yüzde yüz pamuk olduğu için aşırı rahat gönül rahatlığıyla alınır.
S****** *******
14.05.2026 | 14:22
Yorum
5/5
askılının renk tonu farkli ayrica alindiktan sonra bir kez yikandi suanki renk bu sekilde eskimiş gözüküyor talimatalara uygun siyahlara ozel deterjanla yıkandığı halde bu sekilde oldu.
O****** *******
14.05.2026 | 14:22
Yorum
3/5
çok çok güzel fiyatının çok üzerinde bir ürün yumuşacık tam kalıp
İ****** *******
14.05.2026 | 14:22
Yorum
5/5
iki oğluma da aldım çok beğendiler. yüzde yüz pamuk olduğu için aşırı rahat gönül rahatlığıyla alınır.
V****** *******
14.05.2026 | 14:21
Yorum
5/5
bayıldım tek kelime ile harika biri ürün yumuşacık kumaş tam kalıp
N****** *******
14.05.2026 | 14:21
Yorum
5/5
çok çok güzel fiyatının çok üzerinde bir ürün yumuşacık tam kalıp
T****** *******
14.05.2026 | 14:21
Yorum
5/5
bayıldım tek kelime ile harika biri ürün yumuşacık kumaş tam kalıp
D****** *******
14.05.2026 | 14:21
Yorum
5/5
bayildimmmmmmmm
O****** *******
14.05.2026 | 14:21
Yorum
5/5
Doğumdan sonra giymek için yedek takım olarak aldım yumuşacık penyesi ve kaliteli ürün çok beğendim tavsiye ederim.Yanliz renk fotoğrafta daha açık görünüyor su yeşili renginde...
Y****** *******
14.05.2026 | 14:20
Yorum
5/5
çok şık ve tam bedeninde
R****** *******
14.05.2026 | 14:20
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.