askılının renk tonu farkli ayrica alindiktan sonra bir kez yikandi suanki renk bu sekilde eskimiş gözüküyor talimatalara uygun siyahlara ozel deterjanla yıkandığı halde bu sekilde oldu.
Doğumdan sonra giymek için yedek takım olarak aldım yumuşacık penyesi ve kaliteli ürün çok beğendim tavsiye ederim.Yanliz renk fotoğrafta daha açık görünüyor su yeşili renginde...