Ben doğumdan sonra hastanede giymek için aldım kumaşı efil efil. Yanlışlıkla 2 tane sipariş vermişim ama hiç sorun değil çok beğendim o yüzden ikisinide kullanıcam yedekli iyi oldu
Satıcıya çok teşekkür ediyorum 🙏 ürunun kumaş kalitesi ,yumuşaklığı o kadar güzel ki 👍💫💫💫hiç tereddüt etmeden alınacak kalitede🙏👍Satıcıya tekrardan çok teşekkür ediyorum 🙏
Eda kök tavsiyesiyle aldım harika tek kelime ile kumaşı olsun bayıldım ❤️😍 daha önce de bu satıcıdan alışveriş yapmıştım 2 sene oldu hala daha hiç bir şey olmadan giymeye devam ediyorum onu da
1 puan kırıyorum çünkü nedenini söyleyeyim açık renk yeşil altı pijaması tüylenme yaptı Diğer koyu renk aldığımda öyle bir şey yok Onun için puanını kırdım
önceki yıl kızıma almıştım defalarca yıkandı hala taş gibi.Bildiğim için kendime büyük aldım yine yanıltmadı çok güzeller.2 takım aldım ikiside kumaşı yumuşacık üzerinizde yok gibi.Satıcıya teşekkürler.Üst 44 alt 46 beden 94 kilo biri olarak 2xl tam oldu.