Ürün Yorumları

çok beğendim
Ç****** *******
13.05.2026 | 17:14
Yorum
5/5
Güzel sıcak tutuyor ama paçalar uzun baya
N****** *******
13.05.2026 | 17:13
Yorum
5/5
Çok güzel yumuşacık
Y****** *******
13.05.2026 | 17:13
Yorum
5/5
Rengi tam göründüğü gibi. evde temiz şık giyim için pijamaevi doğru tercih. alışverişe devam edeceğim.
İ****** *******
13.05.2026 | 14:12
Yorum
5/5
Çok güzel kalıbı tam kumaşına bayıldım.
B****** *******
13.05.2026 | 14:12
Yorum
5/5
Ürünü annem için aldım, pijama altı rahat oldu ancak üstü çok dar kalıp.
G****** *******
13.05.2026 | 14:12
Yorum
3/5
çok güzel bayıldım üzerimde yok gibi çok rahat Bir bedende küçük alınabilirmiş ama ben kendi bedenimin tercih ettim küçülürse diye
H****** *******
13.05.2026 | 14:12
Yorum
5/5
KUMAŞI RENGİ GÜZEL.
J****** *******
13.05.2026 | 14:11
Yorum
5/5
harika bi kumaşı var severek giyiyorummm
K****** *******
13.05.2026 | 14:11
Yorum
5/5
ürün güzel fakat penyesi aşırı ince fazlaca iç gösteriyor
G****** *******
13.05.2026 | 14:11
Yorum
3/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.