Ürün Yorumları

169 boy 66 kilo L beden hamile olmama rağmen gayet güzel durdu üzerimde. Paça boyu tam geldi terzi işi olmadığı için sevindim. Yıkanınca ne olur bilemem 🎀
M****** *******
13.05.2026 | 20:17
Yorum
5/5
160 boy 66 kilo L beden üst tişört tam sardı biraz daha bol olmasını isterdim alt şort rahat hamileyim ondan kaynaklı da tam kalıp olmuş olabilir. (Paça boyu uzun olan takımlarla şortlu takımlar arasında kalıp farkı var) Ürün şu an iyi yıkanınca ne olur bilemem 🎀
K****** *******
13.05.2026 | 20:16
Yorum
4/5
harika kumaşı dokusu mükemmel çok bağendimmm xxl aldım iyi geldi
G****** *******
13.05.2026 | 20:16
Yorum
5/5
çok güzel çok beğendim
I****** *******
13.05.2026 | 20:16
Yorum
5/5
bayıldım teşekkürler
K****** *******
13.05.2026 | 20:15
Yorum
5/5
ürür çok güzel ama 54 kiloyum L aldım bi tık daha geniş olması için XL ile değiştircem
K****** *******
13.05.2026 | 20:15
Yorum
5/5
pijamayı çok beğendim yanlız alt şortu ince ve pamuklu olmadığı için puanımı oradan kırdım alt ve üst aynı kalitede değil
L****** *******
13.05.2026 | 20:15
Yorum
4/5
Çok yumuşak ve aşırı güzel tavsiye ediyorum 😊
Ö****** *******
13.05.2026 | 20:15
Yorum
5/5
Çok güzel rengide hoş..
Z****** *******
13.05.2026 | 20:14
Yorum
5/5
gayet güzel kolları bi tık uzun ama sorun yok
J****** *******
13.05.2026 | 20:14
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.