Ürün Yorumları

Çok rahat kumaşı çok güzel yumaşıcık dokusu var tavsiye ediyorum
J****** *******
20.04.2026 | 14:13
Yorum
5/5
Pijama güzel fakat yıkayınca çekti
R****** *******
20.04.2026 | 14:13
Yorum
3/5
55 kiloyum 2xl aldım.tam istediğim gibi oldu. 322tl ye aldım.
Ş****** *******
20.04.2026 | 14:13
Yorum
5/5
307 tl ye aldım. güzel bir poları var. 2xl aldım.55 kg.yim. rahat oldu. daha önce l almıştım.biraz dardı.
F****** *******
20.04.2026 | 14:12
Yorum
5/5
407 tl ye aldım. 2xl bol bol oldu.
R****** *******
20.04.2026 | 14:12
Yorum
5/5
329tl ye aldım. xl beden iyi oldu. beden kalıpları biraz dar.normalde m beden olmasına rağmen xl nin kalıbı duruşu iyi
L****** *******
20.04.2026 | 14:12
Yorum
5/5
çok güzel kumaşı beğendim
L****** *******
20.04.2026 | 11:07
Yorum
5/5
kumaşının bu kadar güzel olacağını beklemiyordum bayıldım
K****** *******
20.04.2026 | 02:07
Yorum
5/5
kızım çok sevdi severek giyiniyor
K****** *******
20.04.2026 | 02:07
Yorum
5/5
guzel dokusu çok guzel
R****** *******
20.04.2026 | 02:06
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.