20 gündür giyiyorum çok rahat yumuşacık. Nisan ayı için aşırı ideal bir kalınlık şeklinde tanımlayabilirim. Hassas ve düşük derecede yıkarsanız yazılar şimdilik soyulmadı
10 yıldız olsa verirdim bu fiyata üçlü takım tşört fiyatına tam beden çok hafif üstünüzde yok gibi şık hemen yıkadım kurutma makinesinde kuruttum çekme yapmadı hızlı kargo daha ne olsun satıcıya teşekkür ederim gönül rahatlığıyla alabilirsiniz 👌🥰