Ürün Yorumları

Kızım böyle olduğu için alt bedeni kısa ve yüksek bel olmaması iade etmek zorunda kaldım
H****** *******
14.01.2026 | 00:04
Yorum
5/5
5 yaşındaki kızıma 6-7 yaş aldım. Çok sevdi. Kışlık kalın polar bir pijama
N****** *******
14.01.2026 | 00:04
Yorum
5/5
Kalite olarak çok iyi yumuş yumuş ..eşime aldım fazlasıyla sıcak tutuyor
J****** *******
14.01.2026 | 00:04
Yorum
4/5
kumaşı güzel ama düğmesi rahatsız ediyor iade etdim
K****** *******
14.01.2026 | 00:04
Yorum
5/5
Ben cok begendim öyle bornoz gibi kalın değil hafif bir yapısı var ama dokusu cok güzel giydim sıcacık oldu tavsiye ederim cani gönülden
B****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
Çok teşekkür ederim
S****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
Çok güzel kaliteli beğendim
U****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
çok beyendim.
İ****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
Ürün çok güzel rahat olsun istenirse bir beden büyük alınmasını tavsiye ederim.
T****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
Gayet güzel eşim çok beğendi başka bir rengini istedi dokusu, rengi ve dikişleri iyi yumuşacik .
F****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.