Ürün Yorumları

Güzel kalıbı biraz küçük ona göre alın
P****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
kendim için aldım bedeni olmayınca kızıma hediye ettim. kalıbı biraz dar fakat kaliteli bedeni gelince kendime de alacağım.
Ç****** *******
13.01.2026 | 21:04
Yorum
5/5
kumaşı kalitesi çok güzel yumuşak
P****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
5/5
nasıl çalışanla var ya bu kadar küçük beden gelmiş s beden nerde xl beden nerde bu kadar varki var iyade etmek zorunda kaldım bence de işinizi düzgün yapın böyle hataları internet üzerinden alışverişim inancım kalmıyor birde renkli çok farklı
M****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
5/5
Gerçekten mükemmel kumaşı dokusu
R****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
5/5
Mükemmel kumaşı
K****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
5/5
çok güzel beğendim
M****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
5/5
58kilo 160 boy, yıkadım, kurutucuya attım çekmedi. sıcak tutuyor beğendim
M****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
5/5
sıcak tutuyor ama kalp problemli bence yani mankendeki gibi dursun diye L almam gerekti 55 kiloyum yıkamasam iade eder büyük beden alırdım
J****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
3/5
Gerçekten çok güzel bi ürün hem şık hemde kullanışlı
Ç****** *******
13.01.2026 | 18:03
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.