Markanın neredeyse bütün ürünlerinden aldım hala alıyorum böyle muhteşem pijama kumaşı görmedim aldıkça alası geliyor insanın kızımla kendi dolabımı komple yenıledım
öncelikle hayal kırıklığı asla fotoğraftaki kalitede bi ürün gelmedi pazar kalitesinde bi ürün geldi iade ile uğraşmadım cunku ilçede oturuyorum böyle beklemiyordum ya tam bi hayal kırıklığı ayrıca sm beden aldim normalde s beden giyen biriyim ve ona rağmen küçük oldu bi beden büyük alin ilaki alacaksanız asla ama asla güzel yorumlara bakmayın 750 tl kalitesinde bisey değil cok üzüldüm ya bu markada bozdu kendini diyeceklerim bu kadar 5 yıldız verdim kii üstte dursun gorun kızlarım yorumu beğenin bu arada almak isteyenler muhakkak görsün şimdiden teşekkür ederim herkese guzel günler diliyorum
ürünün duruşu ve kalitesi gayet iyi, sadece 1 beden büyük almanızı öneriyorum. 178 boy 65 kilo için M aldım tam oldu. Pijama biraz salaş olmalı, evde giyiyoruz sonuçta.