Ürün Yorumları

çok beğendim yumuşacık
J****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
kumaşı çok güzel terletme yapmıyor tam beden kaç defa oldu yıkıyorum çekme yapmadı
M****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
pijamalar yumusacik ve sicacik
Ö****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
ürün gayet güzel hiçbir yerinde sıkıntı yok
R****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
Ürünu beğenerek aldim ama polyesteri cok fazlaymış.asiri terletiyor.durusu şık
Ü****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
3/5
urun aşırı polyester içeriyor ve fazlaca terletiyor
U****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
3/5
Gayet güzel biz beğendik
Ş****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
Yumuşacık çok kaliteli
S****** *******
13.01.2026 | 09:00
Yorum
5/5
Inanilmaz rahat ve yumusacik yok gibi. Ben daha rahat edeyim diye bir beden buyuk aldim iyikide oyle yapmisim.
Ç****** *******
13.01.2026 | 06:01
Yorum
5/5
Çok güzel ben beyendim
D****** *******
13.01.2026 | 06:01
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.