Ürün Yorumları

ürünün duruşu ve kalitesi gayet iyi, sadece 1 beden büyük almanızı öneriyorum. 178 boy 65 kilo için M aldım tam oldu. Pijama biraz salaş olmalı, evde giyiyoruz sonuçta.
P****** *******
13.01.2026 | 15:03
Yorum
5/5
Çok beğendim çok yumuşak
E****** *******
13.01.2026 | 15:03
Yorum
5/5
bir beden büyük alın
Ö****** *******
13.01.2026 | 15:03
Yorum
5/5
bir beden büyük alın
Ç****** *******
13.01.2026 | 15:03
Yorum
5/5
çok beğendim
D****** *******
13.01.2026 | 15:03
Yorum
5/5
Arkadaşlar yumuşacık ve çok kaliteli tereddüt etmeyin alın
N****** *******
13.01.2026 | 12:04
Yorum
5/5
Yumuşacık beğendim
K****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
bu markanın pijamalarından çok memnunum özellikle bambu olanları yumuşacık
A****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
çok beğendim yumuşacık 4 rengini aldım
İ****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
çok beğendim başka renklerini de aldım her yerde reklamını yapıyorum
Y****** *******
13.01.2026 | 12:03
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.