önceki yıl kızıma almıştım defalarca yıkandı hala taş gibi.Bildiğim için kendime büyük aldım yine yanıltmadı çok güzeller.2 takım aldım ikiside kumaşı yumuşacık üzerinizde yok gibi.Satıcıya teşekkürler.Üst 44 alt 46 beden 94 kilo biri olarak 2xl tam oldu.
169 boy 66 kilo L beden hamile olmama rağmen gayet güzel durdu üzerimde. Paça boyu tam geldi terzi işi olmadığı için sevindim. Yıkanınca ne olur bilemem 🎀
160 boy 66 kilo L beden üst tişört tam sardı biraz daha bol olmasını isterdim alt şort rahat hamileyim ondan kaynaklı da tam kalıp olmuş olabilir. (Paça boyu uzun olan takımlarla şortlu takımlar arasında kalıp farkı var) Ürün şu an iyi yıkanınca ne olur bilemem 🎀